loading...
مشاوره و فروش و تبلیغات در اهواز
رضا بازدید : 59 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (1)

من شخسی هصتم خر و بی شعور


حمیشه دیکته هایم صفر است و حمه میگن خیلی ضعیفی


من 14 سالمه اما نزدیک 1000 کیلو وزن دارم


داخل مدرسه لقب من مهری خانم و راننده اتوبوس است


البته من پسرم و به خاطر اینکه فامیلم مهرانفره میگن مهری خانم تازه خودم هم خوشم می آید اخه دو جنسه هستم


دیگه بگم که شما تا می تونید در قسمت نظرات به من که اسمم رضا مهران فر است فوش دهید


به همتون می گم خیلی خرید و خدا حافظ


و در ضمن برای دیدن مشخصاتم و این که چه چیز هایی را دوست دارم بر روی لینک زیر که پروفایلم است کلیک کنید


پروفایل رضا دستشویی دوست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 558